Ruilen en Retoureren

/Ruilen en Retoureren
Ruilen en Retoureren 2017-11-13T13:55:30+00:00

RUILEN EN RETOURNEREN

Om te voorkomen dat u achteraf ontevreden bent met uw aankoop, kunt u hier informatie vinden over de juiste maten van uw fiets.
Mocht u ondanks deze informatie niet tevreden zijn met uw fiets, is het mogelijk om deze, mits ongebruikt en in originele staat, binnen 14 dagen te ruilen of retourneren.
Kosten voor retour zenden zijn echter voor uw eigen rekening.

(voor terugzendingen en omruilingen worden er kosten in rekening gebracht)

 

STAPPENPLAN RUILEN / RETOURNEREN

Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u rekening te houden met het volgend stappenplan. Op deze manier kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

1. Stuur een e-mail naar info@fietshemel.nl dat u een artikel wil ruilen/retourneren.
Vermeld hierin duidelijk uw naam, telefoonnummer en om welk artikel het gaat. Dit kan ook door de digitaal meegeleverde retourformulier in te vullen en naar ons toe e-mailen.

2. U ontvangt binnen 24 uur een e-mailbevestiging van uw verzoek. Indien nodig, bellen wij u terug.

3. Vervolgens ontvangt u van ons een mail met instructies voor de retourzending van het artikel.

4. Na ontvangst van uw retourzending, sturen wij u wederom een ontvangstbevestiging.

5. Afhankelijk van uw wens, ruilen wij het artikel om of storten het aankoopbedrag binnen vijf dagen terug.

BEZORGEN

Bij Fietshemel gaat het om meer, dan alleen fietsen aan onze klanten verkopen.
Nazorg vinden wij namelijk net zo belangrijk. Daarom bieden wij een GRATIS bezorgservice, ongeacht de woonplaats van onze klanten. Wanneer uw adres op onze route ligt, brengen wij uw fiets zelf. Zo niet, laten wij uw fiets vooralsnog GRATIS door onze fietsleveranciers of de reguliere post leveren.

GARANTIEVOORWAARDEN

In het algemeen heeft u 1 jaar garantie op het fietsframe. Op onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn, zoals banden, ketting, kettingbladen, freewheel, standaard, achtertandwielen, kabels en remblokken geven wij geen garantie. Tenzij wij kunnen constateren dat er sprake is van een constructie- en/of materiaalfout. Schade als gevolg van onjuist gebruik, val schade en roest vallen buiten de garantie.

Garantie afhandeling vindt plaats in onze vestiging in Rotterdam Zuid.
Mocht er iets niet in orde zijn met uw aankoop, neem dan altijd eerst contact met ons op.

Indien uw aankoop direct bij ontvangst niet goed functioneert, dan verzoeken wij u binnen een termijn van 7 dagen contact op te nemen met onze vestiging. Dit kan zowel telefonisch als per mail. Onze gegevens vindt u onderaan deze pagina. Als wij uw aankoop ‘defect’ kunnen constateren, doen wij ons best om een passende oplossing te vinden.

Let op: Fietshemel.nl zal nooit reparatiekosten/onderdelen van derden vergoeden.

Telefoonnummer: 010-7503032
E-mail: info@fietshemel.nl

Sorteer op:

Fietsmerk

Framemaat

Wielmaat

Type Remmen

Versnelling Type

Product COLOR